Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 1 January 2013

Welcome 2013.. Bye Bye 2012

Assalammualikum..

selamat pagi semua..
dah breakfast ker?
waahhhh...hari ni dah tahun baru 2013...
sekejap je kan masa berlalu...
pejam celik...pejam celik dah habis tahun..
banyak kenangan dan suka duka sepanjang tahun 2012..
biarlah ia tersimpan rapi dan tahun ini akan buka buku baru..
harap-harap akan tercapai impian yang diimpikan..

semua orang ada impian masing-masing..
sama jugak dengan aku..

Impian aku pada 2013 ni..

1. nak kurus...
hahahah...yang ni tak pernah lagi tercapai sampai sekarang lepas bersalin..aku terlalu obes bab-bab kurus ni..ubat/vitamin apa yang tak penah cuba...semua penah...dari harga yang murah sampai la harga yang mahai...telan ayaq liuq jugak la...hahahah aku nak berat aku time sebelum kawen...aku kena azam yang kuat kali ni...mesti menjadi...go aini go...go go go....hahahah


aci tak aku nak berat badan aku camni balik...ni pic baru kawen..harap la berjaya kan..amin..


2. Harap Mr.Hubby dapat mai tukaq dekat airport Kepala Batas, Jitra
yang ni memang aku berharap dari tahun lepas lagi..dan biarlah harapan aku ini berjaya untuk tahun ni..nama dah dalam waiting list dah..tunggu bulan apa hari apa...kita tunggu dan lihat...harap tahun ni dapat tukaq dah..amin..

3. Pregey untuk kali ke-2
kalau allah di berikan rezeki buat kami pada tahun ini..aku dan mr.hubby terima dengan hati yang terbuka...memang dalam perancangan kami untuk bagi adik dekat aisyah..dah tiba masanya..lagipon aisyah dah nak masuk 3 tahun bulan september nanti..umur pon dah nak masuk 3series...hahahha dah bersedia dah tambah ahli keluarga...amin..

 
waa...rindu nak bau baby...wanggiiiiii
 

4. Nak perbaiki skill keibubapaan..
yang ni aku nak perbaiki supaya jadi mak yang bagus terhadap anak-anak..bersabar dengan karenah anak-anak kelak..takmau jadi garang cam singa dah...hahahha nak jadi lebih cool..amin..

5. Semestinya menjadi isteri yang baik terhadap suaminya...
yang ni pon aku nak perbaiki bagi jadi insan yang bagus untuk mr.hubby..nak jadi supermak yang terbaeekkkk!! all in lengkap semua...sekali pakej...hahahah..harap sesangat mr.hubby dapat tukaq balik mai sini..nak masak sedap-sedap bagi mr hubby makan sampai gemukkk...hahahhahah...pastu jenuh nak diet balik...heheheh aminnnnn...

6. Nak hantar aisyah kat smart reader
yang ni aku cadang nak hantaq aisyah masa umuq 3 tahun nanti..biaq dia belajaq bagi pandai walaupon mak dia separa x pandai..hahhaha...biaq di boleh speaking london..cakap tu cayaq la...bak org kedah kata...hahhahah sekarang ni pon dia dah pandai sket-sket dah cakap omputih...hahahh..

7. Nak pakai kereta satria neo R3
satria neo ni dari dulu lagi aku dok mengidam nak pakai..alangkah bestnya kalau dapat kan...la ni dok depan mata ja...tapi tak boleh dapat lagi...hahahah ya la keja dekat proton..memang la dok tengok hari-hari...boleh terbakaq iman wooooo...takpa ada rezeki lebih boleh beli punya...beli guna staff purchase...cumanya cepat dan lambat jaaa....sabaq...sabaq....aminnnnn

pic gugel
 
 
8. Nak beli rumah
yang ni dah plan lama dah..dari tahun lepas-lepas lagi..tak tercapai lagi...yela susah nak cari rumah yang murah dan sederhana ni..sumanya mahai berapiiiii...semuanya banglo...adessss....kena tunggu aku ngan mr.hubby keja jadi ceo baru bleh beli kot...hahahahahah harap tahun ni dapat tertunai kot...skrg ni tanah/rumah semakin mahai...takdanya murah-murah cam dulu... aminnnnn
 
 
pic gugel...
 dapat camni pon dah kira ok..
 


9. Nak p melancong kat obersi..
yang ni dalam perancangan dah..mayb hujung-hujung tahun nak p china / vietnam / medan / bali..
semua dalam perancangan...belum finalize lagi..tapi memang akan p melancong kat obersi..hahhaha..
poyo kan???pedulikkkkk!!
 
 
 
10. AKU NAK KAYA!!!
hat ni tak boleh blah...hahahaha aku nak kaya...aku nak kaya...aku nak kaya...boleh camtu eh...eh mana nak tau takdak ribut taufan tungging terbalik tertiba aku jadi kaya...haaaa cemana tuh??? eeee best tau kalau dah kaya ni...memacam aku dok berangan...hhhehehe kita tak tau rezeki allah taala nak bagi kan...so kita kena berusaha dari sekarangggg....kalau nak berusaha cemana nak kaya kan...hehehhe go...go...go....amin...
 
 pic gugel...
hah kalau duit banyak mcm ni kan best....aku kayoooo...aku kayooo...hahaha
 
 
ok la...cukup la 10 aku list down...
kang bebanyak aku tak tertunai plak...ehehehe
aku berharap walaupon tak semua yang tertunai..biarlah yang no 2 tu menjadi...amin...amin ya robalalamin...aminnnnnnnnnnn!!
 
peace!!
 

No comments:

Post a Comment