Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 17 January 2013

Pagi Tadi

Assalammualaikum..

cerita pagi tadi..
aku cam biasa bangun koi 5.30pg..
keletung-keletang kat dapuq wat bekpes skali bekai nak bawak mai opis..
si aisyah ni kalau malam dia tidoq awai...siap la...pagi memang dia bangun...
koi 6pg dia akan bangun...apa lagi merap aku la weyh....
nak susu..pas nak susu nak tengok katun...pastu kalau dia tengok aku dok masak dok kalut mintak kat aku mee...aih la anak...hhhehe
pas mandi semayang apa suma...aku dok kalut nak pakai bedak...
dia pon nak pakai bedak jugak...aku pakai lipstik dia pon nak pakai...
dia tau dah time bila aku nak pakai bedak ngan lipstik...heheheh
biasa la budak-budak tengah membesar..dia akan tiru apa yang kita buat..
so kalau depan anak tu jangan la wat benda yang tak elok...nanti depa akan ikot...
 


series sebab kena paksa amik gambaq pepagi buta...hahaha
 
 

ha nampak dah mulut merah ngan bedak kat muka tu...hehheeh comeellll
 

 
 



No comments:

Post a Comment