Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 31 December 2012

JJCM : Burger Port, Kepala Batas Jitra

Assalamualaikum..

sesiapa yang dok jitra tau tempat ni dekat mana..
aku baru ja p pekena kat tempat ni...
kat sini pemes dengan wastern ngan bege..
tapi sekarang ni dah ada masakan panas thai..dulu tak dak
sedap jugak..
aku bagi ranking 3/5..
sedap semua masakan dia cuma tekak aku takleh terima kuah chicken chop dia...
terlalu kuat rasa black paper dia..pedas sangat..
yang lain semua ok..
servis pon ok..
kedai ni terletak dekat pekan kepala batas jitra..
tepi sekali..sebelah ngan sungai..
pendek kata senang cari la kedai dia sebab dok tepi jalan..

 

 
Chicken Chop Black Paper RM8.00 kot tak silap aku...aku pon dah lupa

 
Set Burger RM5.00 sajo... banyakkkk...puass


Bihun Goreng..harga aku dah lupa...sedapppp..pedass...
 
 
 
Selamat Menjamu Selera!!!


No comments:

Post a Comment