Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 28 January 2013

JJCM : Restoran Saba, Cyberjaya

Assalammualaikum..

Kalau mai nilai taksah kalau tak p pekena nasi arab saba nih..
aritu bawak parent aku p makan kat sini...
puas makan kat sini sebab portion dia banyak...
aku tak penah lagi la kalau ode sepinggan habis..
kompom tak habis punya..

ihsan en gugel..
 
masa aku p sana time lunch..
memang ramai gila la..tapi tempat makan still available...tak payah dok berdiri sebab dok tunggu meja clear..
service tip top..cepat gila...
sini cepat sebab pekerja dia ramai..
rugi sapa tak p try..
memang wajib try..
5/5 bintang..
 
nasi amik 3 set.. kabsah RM10..mandy RM12 dan hanith RM12
semua ni aku amik quater

ayam letak 1 pinggan..senang nak share-share..

ni aku punya fish and chip...gilaaa banyak dan banyak portion dia
RM14
 
 
untuk rujukan kepada sesiapa ingin mencuba..
 
 
ALAMAT :
 

Suite 4800, 0-2, Tingkat Bawah, Blok A1,
Jalan Perdana, CBD Perdana, Cyberjaya
Selangor.
 
 
 
Selamat Menjamu Selera!!!
 
 

No comments:

Post a Comment