Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 31 January 2013

Hari ni super duperrrr bz

Assalamualaikum..

fuhhhh.....baru bleh tgk belog...
dari semalam sampai hari ni memang super duper bz...
bukan kata semalam ja bz...start dari hari isnin lagi bz...
ni bukan apa...ada kes yang tak selesai-selesai lagi..
aiii la vendor oiii...kalau rasa nak cari pasal pon..tak payah la dengan kami...
p cari orang lain k...
padahal yang lain pon kena jugak...aishhhhh...
silap hari bulan la nak cari pasal dengan kami...
depa ingat kami takdak bukti ka apa ka...
kami di pihak yang benar...tak kan mengalah...tak buat salah buat apa nak takot...wtttffffff.....

eh aku terover plak lepas perasaan...
tu la geram semua ada ni...
aku sampai balik umah tidoq pon tak senang sebab dok pikiaq hal ni...
selagi benda ni tak settle...selagi tu la aku takleh dok diam...
Ya Allah engkau permudahkan segala urusan dari pihakku dan hq dapat mengemukan bukti-bukti yang kukuh...semoga engkau memberi petunjuk siapa yang salah dan siapa yang benar...aminnnnnnn
kerana kes-kes ni la kerja aku kat opis pending...
serabutttt....taktau nak wat yang mana satu...
takpa buat slow-slow...tarik napas panjang-panjang...alhamdullilah separuh aku dah settel da...lega sket...
nak kena kasi clearrr suma sebelum nak cuti panjang ni....
aku tak suka kalau nak cuti panjang..kerja tak clear...
aku pantang kalau aku tengah on leave...opis dok call aku tanya pasai keja...stesss tau tak...
tengah syok-syok bercuti ada ja orang nak kacau...huhuh....
uishhh mak terEmooo lagi...hahahh pedulikkkkk!!!


SEBELUM
Pening sebab kerja berlambak-lambak...


 
 
SELEPAS
Lega...tak sakit mata dah.
 
 
 

No comments:

Post a Comment