Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 2 January 2013

mai...mai...sapa nak ode crepe... sebiji RM2 sajooo

Assalamualaikum..

semalam aku buat ode untuk 4o biji crepe durian ngan blueberry..

semua staff opis aku..

aku buat ngan mak aku...mak aku tukang crepe aku isi filling..

kalau aku sorang mau tak tidoq malam...hahhahah

tq mak tolong ina semalam...heheheh

hari ni ngan esok stop jap...nak rilek sat...

jumaat aku start balik..dak opis return ode...best-best..

semua puji kata sedap...hahahha kembang semangkuk jap....

so siapa nak ode boleh contact aku..

013-2593145 ( call / sms / wasap )
sesiapa yang dok jitra dan alor setar

sapa nak ode kena bagitau awal-awal.. sebab aku wat kalau ada ode saja..aku tak buat ready stok..

buat masa sekarang aku buat filling durian dan blueberry...

kalau ada penambahan filling lain...aku akan update k..

mai-mai ode!!!
 
RM2 sebiji..
 




 
 
see!! semua gebus gebus...heheheh
 
 
 
p/s : thanks to mr.hubby..my mum...my dad sebab bagi sokongan moral 100% untuk buat bisnes ni..
thanks a lot...muahhhx..
 

No comments:

Post a Comment