Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 18 December 2012

Happy 3rd anniversary!!

assalamualaikum..

sebelum tu tiup dulu...puuuuhhhhhhhh...
dah bersawang belog aku neh...

anyway, ari ni anibeseri kami...
tak sangka pejam celik..pejam celik dah 3 taun dah aku kawen..
teringat masa ni tgh dok berdebar-debar nak akad nikah..hhahah
apa-apa pon aku bersyukur sebab di temukan dengan MR.hubby..
dia lah soulamte aku..
dia lah kawan aku..
dia lah sahabat aku..
dia lah geng bergaduh..
dia lah segala-galanya la..

aku kenal dengan MR.Hubby pon ada org rekemen kan..
kiranya bercinta selepas kawen..
org yang rekemen kat aku tu my BFF - ida fariza dan sepupu dia merangkap biras aku k.zura..
keciknya dunia ni kan..hehehe
thanks a lot....

dalam sebulan aku kawen..aku pegnen..
pewww...bunting pelamin la kan..
rezeki allah taala nak bagi awal..
alhamdullilah tak kena morning sickness langsung..
just light2 jer...
10bulan tunggu sebab aku pegnen terlebih bulan sebab bb best dok dalm perut...heheheh
kalau ikot perkiraan bersamaan dengan 40minggu la..
27/09/2012 lahirlah Tengku Nuraisyah Munirah binti Tengku Yuzril Azhar..
inilah kekuatan cinta kami berdua..

b..
walaupon kita berjauhan..
cinta kita tetap seperti dulu..walaupun allah taala beri ujian pada kita untuk berjauhan sementara waktu ni.
aisyah jugak kekuatan cinta kita..
dialah segala-galanya untuk kita..
insyallah tahun depan dapatlah kita duduk sekali semula..
amin...amin...amin...
thanks 4 everything..

LURVE U SO MUCH...MUAHHXXXX


p/s : pada yang taktaw..aku dgn mr.hubby husband wife wiken/month..
aku di alor setar...mr.hubby di nilai..kawan2 semua doakan la semoga mr.hubby dapat berpindah ke alor setar taun depan..nama dalam waiting list da...tunggu staft dekat airport kepala batas ni pencen dapatlah mr.hubby tukaq mai sini..





2 comments: