Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 27 December 2012

Not Feeling Well

semalam lagi aku tak sihat..
badan seram sejuk je ni...
bersin...selsema apa suma..
ni penangan balik dari sabah ler ni...
yang mana family p sabah suma dah kena...
tinggai aku ngan aisyah je belum...
ni otw ler ni..
aku cukup risau kalau aisyah demam..
yela..budak-budak kalau demam kesian tengok..
nak-nak kalau selsema..ish susah hati toi..
semalam dah bagi makan ubat selsema ngan demam..
pagi ni dengar kurang sket bunyi nafas dia..
aku je yang tak makan ubat...hahahaha
biaq teruk baru makan..memang perangai aku camtu...hahahhaha
nasib baik kat opis keja pon dah tak banyakk..
dah settle dah..
mood rindu mr.hubby pon ada jugak ni...heheh
tak sabaq nak p oliday bulan 2 ni dekat Gold Coast Sepang..
aku beli voucer dekat groupon..
hotel tak booking lagi nih..
jap-jap lagi la..

No comments:

Post a Comment