Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Saturday 29 December 2012

Grupon

sapa penah beli voucer dekat grupon ni?
aku dah tengok 2 3 kali dah..
pastu tertarik kat tempat Gold Coast Morib ni..
yang ada theme park dalam hotel tu...
sebelum ni dah tgk tapi terlepas date deal tu..
kali ni ni berjaya beli..
ala RM180 sajo..2D1N..untuk 2 orang..ok la tu kan..



apa yang aku dapat bila beli voucer ni..

  • 2D1N stay in Studio Suite with Jacuzzi with daily buffet breakfast for 2 people.
  • Entrance tickets to water theme park for 2 people.
  • Buffet dinner for 2 people (for stays from Sun – Fri only, not valid from Feb 10, 2012 – Feb 14,
  •       2013).

    semalam aku dah booking dah bilik...
    aku nak p 7.02.2013-8.02.2013..(khamis & jumaat )
    aku malas nak booking time cuti sek..kan raya cina kompom ramai ngan manusia..
    lagipon kalau booking time raya cina tu buffet dinner tak dapat...hahahah
    tak sabaq nak p ni...
    tengah dok mencari swimming suit dekat aisyah ni..yang dok ada dah kecik..
    cepat tinggi si aisyah ni..










     
    pic semua dari website www.grupon.my
     
     
     
     

    No comments:

    Post a Comment