Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 26 December 2012

Sedihhhhhyaaaa....

hati aku rasa sedih sesangat hari ni....
sedih sesangat...terus rasa down..
memang nasib macam ni kena terima seadanya la..
buat baik sebaik-baiknya pon akan dapat balasan camni jugak..
arghhhh sedihnyaaaaaaaaaaaaaa...
nak nangis..kena cover sebab orang sekeliling ada...
kalau xda dah lama dah ayaq mata ni jatuh..
aku ni payah nak nangis...tapi benda ni memang terguris hati dan perasaan ni...
terlalu mendalam lukanya..
sebelum ni selalu jugak terluka...tapi aku kuatkan dalam hati..
biarkan ja la...
tapi harini perasaan aku tak terbendung lagi...
apa salah aku????
mood down terusssssssssss...terus xda selera nak makan...
sampai bila benda ni akan berterusan?
sampai bila?
adakah sampai aku menutup mata???
hurm...pasrah..

Ya Allah,
engkau kuat kan lah iman ku..engkau tabahkanlah hati ku ini..agar aku dapat menghadapi segala dugaanmu...AMIN

pic gugel



aku bersyukur di kurniakan suami aku yang menjadi tulangbelakang aku tatkala aku bersedih..
terima kasih b sebab sudi dengar apa yang rin luahkan..
aku bersyukur jugak ada aisyah yang boleh bagi aku hilang rasa sedih kalau lihat muka dia dengan telatah dia..sayang anak mama..

 


 
nyawa aku hingga ke akhir hayat..
 
 
 
sori tak dapat nak teruskan entri ni...
hati terlalu sebak..dan ayaq mata ni bergenang ja..
tahan ja takot orang lain nampak dok tanya-tanya plak..
 
 
 


2 comments: