Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 27 December 2012

JJCM : Satey Willy, Kajang

dah lama dah aku teringin nak makan satey willy ni..
pas tengok dekat JJCM..
aku dok berzikir kat Mr.hubby cakap nak makan satey ni..
so 2 minggu yang lepas aku p makan..
kebetulan aku ada dekat nilai lagi..pas balik dari sabah aritu..
aku ingat dekat nak p..
rupanya jauhhhhnyaaa...
Mr.hubby p pon tengok map dalam hp sajo...
main redah jer...sesat jugak la...
dalam maghrib aku sampai dekat kajang...
tempat ni dalam kawasan perumahan..tepi highway je..
nak p tempat ni kena awai...
sebab kalau p lewat tempat dia FULL...
Kat sini ada gerai-gerai makan yang lain jugak...
pilih ja nak makan apa..
tujuan aku nak p sana nak makan satey saja...
so yang lain tak pandang yang lain dah..
padahal ada bege bakar abg burn kat situ...
ode satey 15cucuk saja..
tapi mengah nak habiskan...memang satey dia puas gila makan...
besaq plak tu..secucuk 70SEN sajooo...
rugi sapa tak try...


aku saja bagi large pic ni...bagi hampa semua terliuqqq...hahahah

satey ayam
satey perut
lontong...( depa pangey lontong tau..rasa dia cam nasi impit jugak )



 


 
hah ayaq fresh oren yang kaw punya...gelas besaq lagiii....
 
 
ni address satey willy :
 
Address: Medan Selera Ramal Junction, Taman Sri Ramal, 43000 Kajang Selangor, Malaysia.
 
Business Hour:
Mon: 7.00pm - 3.00am,
Tue - Fri: 6.00pm - 1.00am,
Sat: 2.00pm - 1.00am,
Sun: 6.00pm - 1.00am

Phone: +6017-6912008 / +6013-3309291 / +6017-3775625


GPS Coordinates: 2.980617,101.757399


selamat mencuba!!


No comments:

Post a Comment