ok aku nak buat review secara keseluruhan percutian ke sabah ni untuk rujukan hampa semua...
kot-kot boleh membantu kalau ada sesiapa nak p bercuti di sabah..
KUNDASANG
Celyn Resort - RM180/night.. ( boleh bukak website cari no tel..aku punya dah ilang...hehe )
Dairy Farm Cattle - RM4 dewasa RM2 kanak-kanak.. bwh 12thn FREE
Rumah Terbalik - RM10 ( x masuk pon xpa...rugi ja masuk...)
Kinabalu Park - RM4 dewasa RM2 kanak-kanak.. bwh 12thn FREE ( yang ni tak p pon
xpa..xda apa yang menarik pon..)
KOTA KINABALU
Marina Court Condo - RM320/night ( yang ni boleh masuk 3 family sebab ada 3bilik 2bilik air )
Boat Island Trip untuk 2 Pulau ( Manukan & Sapi ) - RM55/pax + pengangkutan pergi dan balik
dari condo ke jetty )
Snorkling Set - RM15/set
PENGANGKUTAN
Van - RM250/day ( kalau lebih dari masa yang ditetapkan kena tambah sejam RM10 dan seterusnya la..)
van nissan urvan 12 seater...ada macam-macam lagi transport kalau nak...ikot berapa ramai yang p..so boleh request dekat dia..
aku p sana amik agen ni...dia yang uruskan semua...so jangan risau..
servis terbaik...
Ms Hani - 0146587181 ( yang ni untuk penginapan + van + island trip dekat k.k )
Mr Brandon- 0138999242 ( yang ni untuk pengangkutan van sepanjang dekat kundasang dan k.k)
ok itu saja yang boleh membantu sekiranya ingin melancong ke sabah..sedikit sebanyak dapat membantu..
sekian terima kasih
Kisah sondol-menyondol.
3 weeks ago

No comments:
Post a Comment