Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 13 February 2013

Gold Coast, Morib # Day 1

Assalammualaikum..

2 hari sebelum raya cina aku dah start cuti dah...
gila hover kan aku....raya awai...hahha
ingat tak aku ada up entri pasai ni SILA KLIK
aku beli voucher ni bln 12 tahun lepas....memang berbaloiii beli voucher ni...
so kebetulan cuti raya cina...memang sesuai la aku p bercuti time ni...
aku amik 2 hari awai dari tarikh raya cina sebab apa?? sebab aku takmau bersesak-sesak..
pepaham je la...cina kalau depa raya...bkn p beraya umah sedara tapi depa p bercuti...
overall percutian singkat aku ni thumb up!!!!
memang terbaeekkkk...mungkin aku p time orang tak ramai memang best la kot...heheheh
dari segi servis dia ok...masa register tak payah bagi duit deposit pon....sesetengah hotel depa mintak deposit dulu kan...yang ni tak payah...just bagi voucher yang kita print tu ja...
dari segi bilik dia memang puas hati...besaqqqqq ok...bersihhhh...
dari segi makanan...memang 5 star punya....tak larat nak makan...sebab makanan dia banyak...
makan sampai muntah sebab buffet kan....heeheheh
dari segi theme park dia pon bestttttttttttt sangat...
memang enjoy habiss....
kalau nak seronok better p tempat camni reramai...baru chill...
next time nak bawak family aku ngan family in law aku plak...
reramai baru best...

takmau cakap banyak...
jom layan picca...

harus lah mengedik dulu amik gambaq...heheha

katil ni aku aku rapatkan...senang sket nak golek-golek..
lagipon management hotel ni yang suruh..
 
memang luas gila bilik dia..
pelampung tu baru beli dekat pantai morib...hehehehe
 
jakuzi...best tau..
si aisyah dia takot...hahahha
 
view dari tingkat 8..
dari bilik aku...
masa register tu depa tanya nak view theme park tak..
harus la kennn....
memang cantik...sebab view laut sama.
 
ni la laut nya...
 
masa ni turun nak g dinner..

 the food...
yang ni aku dapat snap...
aku nak p snap dekat tempat makanan...tapi aku malu seyyyyy....
mana ada org amik pic pon...
semua dok kalut nak makan..
time ni memang ramai orang...
makanan dia memang sedap....
thumb up!!!!
 
 
 
note: pic masa mandi dekat theme park untuk day 1 aku tak amik sebab kami 3 beranak terjun dalam kolam...malas nak heret kemera...so untuk day 2 ada...sebab Mr.Hubby dia takmau mandi...hahah..
so BERSAMBUNG untuk day 2 plak yeeeee....
 
k bai

No comments:

Post a Comment