Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Friday 15 February 2013

Gold Coast,Morib # Day 2

bersambung ye...

pas dinner malam tu...
naik bilik...lepak-lepak...pastu semua zzzzzzzzzzzzzzzzz...
aku sedaq dalam koi 4pg camtu...hujan lebat gila...
takottt weyh...
nampak ombak kat laut tu...
2 hari aku dekat sana...2 hari hujan...tapi tak lebat la...renyai-renyai ja...
pagi tu bangun siap-siap turun g bekpes..
makanan dia sedap jugak cumanya tak banyak macam dinner semalam tu...
ala standard bekpes la...mana ada havy-havy sangat...

pebret aisyah..
wedges ngan sosej
 
kueteow goreng..
sedappppp
 
lontong...
sedap gilaaaa....
 
yong tau foo..
boleh laaa...
 
honey star + conflakes + coco crunch

 desert dan mini pau...
mini pau tu memang sedapppppppppppppp gilaaa...
panas-panas plak tu diorang serve...
terbaeekkk!!!
 
 
pas makan pusing-pusing area hotel ni amik gambaq seround dua...
naik bilik ingat nak check out awal la...
masa tu dah koi 10.30pg da....
aku dok tengok orang dok mandi kat bawah cam best ja...
tak boleh jadi...salin baju zaaaaaassssssssssss...turun bawah mandi seround...hahhahaah
aku ngan aisyah ja mandi...Mr.Hubby takmau mandi sebab nak amik pic...hahahah
 
muka kekenyangan selepas melantak tak henggat doniaa..
 
sambil tunggu aku dok makan...
si tecik ni kalut dok ajak amik gambaq dia sekat swimming pool...hehehe
 
kat depan pintu masuk cafe...
dah habis makan dah..
masa ni still lagi hujan...renyai-renyai..
 
aku yang hoverrrr...
aisyah wat muka takooot sebab amik pic dengan tokwan merah ni...hehehe
 
eksyen ja lebih tu...
padahal takmau mandi..
sebab takot...masa dok dalam bilik nak sangat nak p mandi...heheheh
 
 dekat depan pintu masuk..
 
lepak-lepak amik udara yang tercemar...
seriesss...kat sini memang udara tercemar...
busuk gilaaaaa....aku taktau lau bau busuk apa...
tapi bau cam bau kandang binatang tutttttttttttt ja...
maklom la kat sana kan ladang terbesar binatang tu...hahha
amik gambaq guna tripod sajoooo....
hehehe test power...
camera baru la katakan...hahhaha
 
kemain suka aisyah..
padahal takot ayaq...hahhaha
cerdik dia tau...dia nak mandi dekat kawasan lantai yang kaler jernih jer...
yang gelap takmau sebab takot...
ada-ada ja tau aisyah...
 
 hah mak dugong naik gelongsur..
tengok cam tak scary ja..
padahal bila naik...yarabbbbiiiii kecut perot kot...
dengan ayaq masuk telinga ngan hidung...
 
 Slide ni aku tak naik pong...
takoootttt....
lagipon aku tengok takda sapa yang p mandi dekat sini...
 
yang ni aku naik...
best gila kot sebab lajuuu...hahahahah
sampai dekat bawah kolam tok budak-budak...
so tak dalam la kolam tu...hahahha
aku kan penakuiitttt...
 
 ni depan pintu masuk resort...
gigih nak amik pic depan ni...
sib bek ada bantuan tripod...hahahahah
 
ok...TAMAT lah percutian singkat untuk bulan ni...
Next??? taktau lagi kemana... tapi dah ada perancangan dah...heheheh
 
 ok bai
 
 

2 comments: