Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 5 February 2013

Yang mana 1 pilihan???

assalamualaikum...

aku sekarang ni tengah pening ni...
dok pilih design baju yang mana ok nak buat..
nak buat baju ni untuk big day adik aku..
lagipon last kenduri...grand la sket kennn...hehehehhe
minta pendapat kengkawan...nak tanya yang mana cantik dan sesuai..
tapi gambar bawah ni semua baju pengantin...
idok lerrr mak nak wat cam baju pengantin ni...lip lap sana sini...hahahah...
design jer aku nak cilok...hehehe


kakak aku berkenan yang ni...
dia takpa la kurus pastu tinggi plak tu...sob...sob

design ni nak buat untuk mak...jubah moden...
mak dah pesan jangan dok pilih yang hover-hover sangat dekat dia...
segan nak pakai nanti...hhaha


aku berkenan design yang ni...tapi kakak aku kata nanti nampak aku lagi gemuk...
 
 


design yang pon ok jugak kan?
 
 
note : ada lagi 2 pasang baju yang adore sangat-sangat..tapi wat pasai plak takleh nak
          upload....wtttffff!!!
 

No comments:

Post a Comment