Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 26 February 2013

Assalamualaikum..

assalammualaikum..

sebelum tu aku nak tiup dulu habuk-habuk ngan sawang-sawang ni...fuh....fuhhhhhhhhhhh
dah berapa hari dah aku tak update belog...
bukan aku takmau update belog...tenet opis aku ni cam hapa ntah...
slow nak mamposss.....
ni pon dah petang semua dah balik keja baru leh update belog...
weyh gila ka hapa nak stay kat opis sesorang...
takooottttt la...seraaammmmmmmmmmmmmmm...
semalam lega dah settle audit dari vendor...
biasa la takkan dapat perfect punya markah...
ada jugak dia nak bagi kurang...
lega satu bab....aku kalau nak kena audit ka apa ka...mula la dok tak senang hati...
padahal takdak papa pon...hahahah
hari ni aku plak p audit...
aku kena p audit dekat eon sebelah ni..
so far ok ada improvement...eon dulunya dealer...
sekarang ni DRB dah amik alih dah...so dah jadi satu bumbung da...
so kami yang otai2 ni kena la p assist depaa...cisss berlagak....hahahahah

dah 2 hari hujan...syukur alhamdullilah...
sebelum ni panas ja memanjang...tapi risau jugak kalau hujan tak berenti-henti ni...
takot banjir weyhhh....
umah aku tepi sungai...takmau sejarah mungkin berulang...
tahun 2010 rumah aku kena banjir terukkk...
habis semua barang tak dapat di selamatkan...
kebetulan masa tu aku dalam pantang...
time tu dah tak pikiaq dah pasai pantang....pantang dah kelauttttt...
kalau ingat-ingat balik memang sedih gila la...
taman aku tu kalau hujan lebat tak henti-henti suma orang dah gelisah...
sebab tiap kali banjir memang akan kena....sedihhhhh :(

ok la nak balik keja dah...
tapi aku malas sket kalau hujan ni...kereta ya rabbi banyaaakkkkkkkkk betoiii...
jem kalah dok kl...

ok bai

No comments:

Post a Comment