Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 21 February 2013

JJCM : Mr Kabab & Biryani, Putrajaya

Assalamualaikum..

cerita ni dah basi dah pon...
tapi lantak la...aku nak cita jugak...
at least untuk rujukan semua ye dakkk...
masa balik nilai aritu...Mr.Hubby ajak p pekena nasi arab Mr Kabab ni...
selalu dok makan dekat Saba..
nak ubah selera katanya...jom la kita p try...
sapa-sapa yang dok putrajaya leh la p try..
sama ja kalau kita p makan di mana-mana kedai nasi arab...
menu yang sama cuma presentation dia ja yang berlainan...
rasa pon berlainan...
bagi selera tekak aku ni...aku lebih suka nasi arab saba...
tak boleh celen mana-mana nasi arab di malaysia ni...ahhahaha
kalau nak p makan nasi arab..dekat saba ni ja yang boleh masuk tekak aku...
tapi kalau dekat Mr Kabab ni aku memang suka sangat poori dia...
yang ni terbaeeekkkkk!!!!
kalau makan 2 biji panas-panas memang tak cukup la..
kuah dhal dia pon sedap...
mesti cuba....recommanded!!!!!


 ehsan en gugel..aku tak sempat snap...tima kasih pada tuan punya belog..pinjam gambaq ni jap..
 
chicken mandy
 
menu

ni la poori + dhal sedappppppp
 
 
 untuk rujukan kepada siapa yang ingin mencuba :
 
alamat :
Mr. Kabab & Biryani
No.42,44,46, Jalan Diplomatik 3/1,
Precint 15 (Diplomatic Precint),
62050 Putrajaya
 
selamat mencuba!!

No comments:

Post a Comment