Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 18 February 2013

E-day Adik Bongsu ku..

Assalamualaikum...

majlis ni berlangsung pada 10.02.2013 bersamaan dengan hari ahad..
5 biji kereta konvoi ke seremban...
aku tak join konvoi pon sebab aku gerak dulu...
ye la umah aku dekat je nilai-seremban..
ikot perancangan majlis start pukul 11pagi...
tapi pukul 11.30pg baru sampai seremban sebab jem dari nilai ke seremban...
situ memang la...takda cuti perayaan apa-apa pon akan jem jugak..

aku takmau cakap banyak...
jom layan piccaaaaa....

 
pihak lelaki bagi hantaran 5 bekas...
sirih junjung
coklat feraro
buah-buahan
kek coklat
 
cincin 2 bentuk...risik dan tunang...


pihak pompuan balas 7 bekas..
sirih junjung...
tepak sirih..
coklat..
baju kemeja..
tafsir al-quran..
cupcake..
buah-buahan..

 Baru sampai di seremban

dah start dah perbincangan
 
 1'st sarung cincin risik dulu
 
ni baru cincing tunang..
kalau nak tau cincin tunang tu sama dengan cincin mak...kakak ngan aku...
cincin kawen kami...cuma bezanya dekat berlian dia...heheh
 
salam jangan tak salam...hehehe
 
mak dengan bakal besan..
 
kakak ngan kakak ipar
 
ayah dan mak..
i love u..
 
kazen ngan Mr.Hubby
 
mak ngan i ler....hahhaha
 
 muka semua dah kenyang...baru pas makan..
 
tengok aisyah...peace versi dia la tu...
tak reti nak buat peace...hehehe
 
kami yang gila-gila...hoverrrrr kan...heheheh
 
pengantin lama...
 
 bakal pengantin
 
my parent
 my big familyyyyy
 
 
 
insyallah bulan June 2013 akan terima sorang lagi family baru...
yang ni last...penutup da...
mana ada sapa nak kawen dah pas ni...
adik beradik dah kawen suma...
sekarang ni pon dah sibuk dok uruskan hal weeding adik..
aku ler dok jadi driver mak aku...heheheh
banyak benda yang perlu diuruskan..
moga di permudahkan segala urusan sehingga majlis tiba...aminnn...

No comments:

Post a Comment