Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 22 July 2013

Samseng Kampung Dusun Sudah Mariiiii

Assalammualaikum
hahahahha....tajuk tak boleh blah kan....
kejadian semalam ni ha....semua dah tidoq...tinggai aku ngan aisyah ja belum tidoq...
aku tengah lipat baju...aisyah tak habis-habis dengan katun dia...
sehari dok tengok katun..jangan sapa dok p ubah channel lain...
adoiii nak oiii... dah cemuih dah tiap-tiap hari 24jam katun....katun....ja...
awal tu dah mengamuk sakan sebab aku tukaq channel...
teriak sampai tak mau-mau...last skali mintak nak cakap hp dengan ayah dia...
aku pon call la ayah dia....ingat dia nak sembang besa-besa ja cam selalu....
rupanyaaaaaaa
dia p mengadu kat ayah dia kata aku tak bagi tengok katun.....huaaaaaaa
pandai dia dok mereka cita noooooo....heheheheheh
mama dia yang kena marah ngan ayah dia...huuhuhuh....
pandai dia no dok mengadu domba noh...hahahahah
cerdik anak aku ni...apa yang tidak jangka dia akan buat....
macam semalam jugak....tengah dok tengok katun...dia p amik kopiah wan dia...dia pakai...pastu duduk ataih kerusi dia tu...pastu dok baca doa makan......
aku tengok pon nak tergelak...hahhahahahaha
pastu panggey aku...mama cepat amik gambaq....hahahhah
nah...samseng kampung dusun sudah mai....
amacam ada bran????
hahhahahah
tak boleh blah buat tangan camtu....
dia nak buat peace...still lagi tak berjaya...sebab jari tu dah domok-domok...hahhaha
dia la geng aku bergaduh dekat rumah.....suka sakat dia...hehehehh
tanya dia besar nanti nak jadi apa?
nak jadi doktor....
aku tanya lagi...doktor dia buat apa?
dia cek badan...cek pewot...pastu cucuk....
hahahahaah....sungguh bijak anak aku ni....apa yang dia sebut akau tak penah ajaq pon....
bijak....bijak...
Mama dan Ayah sayang aisyah so much....
muaahhhxxxx



BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

No comments:

Post a Comment