Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 8 July 2013

Percubaan Pertama Pakai Shawl...auuuwww

Assalammualaikum..
Niat dihati memang dah lama teringin nak pakai shawl...
cumanya tak kompiden ja...sebab dok rasa muka bulat tak sesuai nak pakai shawl..
sebenarnya ada caranya...aku ja yang tak tau...hahahhah
yang boleh bersemangat nak pakai sebab somi aku la penah cakap cer cuba pakai shawl plak...
ni asyik dok pakai tudung ni yang sama ja....
auuuwww malu mak tau kena sound dengan somi camtu...
aku ingat somi aku tak suka pakai camtu...so aku wat taktau je la...
first aku try masa kenduri doa selamat rumah in law semalam...
dengan bantuan sepupu-sepupu somi...
gilaaa la...semua menyokong penuh bila aku nak pakai shawl ni..
semua jadi pom pom girl..hahahhaha
sampai mak mertua aku hadiah sehelai shawl dekat aku...
best-best...tq mama...
somi aku plak bagi sokongan 100%...bawak aku p beli shawl dekat pasar pagi setiap hari ahad dekat rumah in law aku...
aku suka jenis pashmina...
kali yang lembut tu pon ok gak...
gigih la tengok utube...upanya senang ja nak pakai...hahahah
balik kl nak borong banyak-banyak...
kat sini gila punya bapak mahai...
mahai pon beli jugak la sebab minat...hahhahaahha
tapi p keja aku pakai bawal la....
idak ler aku nak pakai shawl-shawl ni...
aku ni bukan 24jam dekat meja aku...
kesana kesini...eheheh
kepada en somi terima kasih bagi sokongan moral 100% untuk pakai shawl ni...awat tak habaq dari awai lagi...kalau tak dah lama dah pakai shawl ni ha...hahahhahahahaha
sekarang misi nak cari dress yang cantik-cantik plak...teringin nak pakai dress plak..sebab mak mertua i cakap...kalau pakai dress ni nampak kurus....auuwwww....
plzzzzzzzzzz sapa yang tau blog/url dress yang cantik-cantik san semestinya murah...hahahah
kenduri doa selamat dekat rumah in law
shawl yang pertama made original from mesir...
sepupu somi yang bagi....dia study dekat mesir....
best kain dia...sedap pakai...tak panas...
memang selesa...
nanti nak kirim dekat dia suruh beli...

otw nak p ambik barang dekat shaklee penang...
sori la muka sememeh...tak sempat nak bubuh bedak...
lari jap dari kenduri sebab takot kedai tutup

shawl yang kedua...
beli dekat pasar pagi penaga...
bapak gila mahai...rm18...dapat kurang rm13...
kalau camni rasanya leh dapat rm10 kot...heheheheh
kain dia tak berapa sangat sebab sekali tertarik benang...habisss la

 koleksi shawls aku...baru ada lima helai je...
akan tambah lagi....
yang biru last skali tu la yang mil yang bagi...
from turki....kain sedap pakai...sama macam yang sepupu somi bagi...



BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

1 comment:

  1. Salam kak Aini, perkongsian yang sangat menarik! Suka baca since saya pun suka sangat-sangat pakai shawl. Another tips untuk jaga shawl is make sure jangan basuh dalam machine, basuh guna tangan sahaja atau rendam. Kalau tak nanti shawl cepat rosak :)

    ReplyDelete