Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 11 July 2013

Puasa 2013 : Hari Pertama

Assalammualaikum
semalam cuti 1'st puasa...
hanya negeri yang terpilih je cuti...hehhehhe
kedah,kelantan,terenganu dan johor kot...
pukul 11 pagi semalam keluar jap p cod barang shaklee...
lepas tu p beli barang dapur sket...
balik rumah bukak ekon terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz....
panas dekat luaq...takleh lama-lama...
dok dalam rumah lagi best...hehehheh
semalam mak masak semua...hahahha
aku tolong-tolong jerrr....
menu :
kari ikan utara
sambal telur rebus
sayur campur pucuk + suun
ikan goreng
ayaq asam
kuih:
cucuq cempedak - sendiri bikin
cucuq keria versi bulat - sendiri bikin
murtabak ayan & daging - beli
bubur lambuk - jiran bagi
ayaq:
teh panas - mak
kopi o - ayah
fresh orange - aku ler tew...ehehhe bancuh dengan performance drink....nyaman oiiii
esp - aku jugak...bancuh dengan susu HL perisa stoberi
gambaq aku tak ambik pon....
malassss....
aku bukak posa makan kuih jer.....kenyang gila la...
nasi pon tak makan...ateeeee kata nak kurussss kan...hahahahah
percubaan untuk pakai shawl gaya macamni plak....
ok tak kawan-kawan?
sesuai x?
aku main hentam belit ja....hahahahahh
yang ni semalam aku edit...
aku biasa la sebelum tidoq suka godek hp...ahhahahahah
suka betoi adik diba...bila up dekat ig...hhahahahh
BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR



No comments:

Post a Comment