Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Friday 12 July 2013

Puasa 2013 : Hari Kedua

Assalammualalikum
pejam celik...pejam celik...hari ni dah masuk hari ke-3...
rasa cepat gilaaa kan...
semalam balik keja tengok mak dah siap masak dah...hehehhehe
keluar awal dari opis...still jugak sampai rumah lewat...
jem gila dekat kepala batas...orang semua pakat p borong kat param...
tahun ni cakap dekat mak tak payah beli dekat param...membazir....pastu mahai plak tu...
kalau kuih tu boleh la tahan kalau nak beli kan...heheheh
menu :
gulai udang + rebung
ayam masak kicap
ikan goreng
ikan sumbat belakang
sambal belacan
kuih :
karipap giant - ayah beli
kasidah - ayah beli
serawa durian - mak bikin
roti jala - mak bikin
Air :
teh o panas - mak
kopi o - ayah
orange bancuh
esp + susu HL - aku punya
Performance drink + orange bancuh -aku punya (minum selepas semayang isyak)
aisyah??? semua dia belasah...hahhahahaha
semalam aku bukak posa makan nasi terus...
uishhhhh teruih rasa badan letihhh.....
tak boleh dah hari ni nak bukak makan nasi...kena makan kuih ja dulu...
lepas isyak sambil tengok tv dengan aisyah aku p bancuh performance drink...sekali dengan aisyah join...hhahhahaha
tapi tak bagi banyak pon..rasa sket ja....satg minum banyak tak tidoq plak...jenuh aku...
sahur tadi aku minum esp + milo cereal
pd + orange bancuh
pastu telan 1biji b-complex...aku saja ja nak try...ternyata berkesan...x mengantuk langsung...
kalau x masa drive keta nak p opis uishhhh mengantuk gila2...sampai bawak keta pon boleh terlelap...bahaya kan....sampai opis pon bantai tidoq plak....
tapi hari ni tak mengantuk langsung...seriess....
drive pon ok jer sambil layan hot.fm..
masa dengaq lagu nasyid rabbani + raihan aku boleh tacing...
perasaan sebak di dada...hahahahha
entah xtau la...mungkin dalam bulan puasa kot...perasaan insaf dalam diri...
 aku pagi ni....
baru pakai set skin care karme...
yang tu tunggu...japg aku review yee...

stay tune....peace!!!

p/s : bulan posa ni en somi dia masak...bawak bekal p tempat keja...save duit...kalau p param buang duit kalau beli tak sedap....
ayah...tak lama dah mama nak p sana...tunggu k....
tak sabaq plak mama...weeeeeee



BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

3 comments:

  1. What is param mama aisyah ???

    ReplyDelete
  2. PARAM that mean PASAR RAMADHAN....heheheheh

    ReplyDelete
  3. magaddddd... dia punya shortform... terbaikkkk..

    ReplyDelete