Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 7 August 2013

Berbuka Puasa di Restoran Arabian Mendy, Jitra


Assalammualaikum
ni 1'st time berbuka di luar...dekat-dekat last puasa ni memang malas dah nak masak n rasa jemu plak...
kebetulan en somi balik....so apa kata ambik mood berbuka dekat luar plak..
aku booking dekat restoran makanan arab dekat tanah merah jitra...
punya la aku cari no contact sebab susah nak dapat....
last sekali masuk dalam group saya orang jitra...dapat la no telefon....tq geng-geng SOJ....berguna jugak kan...hehehhe
restoran ni kalau nak p berbuka memang kena booking dulu...
memang ramai ya ampun....
nasib baik booking...
kami gerak p kedai tu dalam pukul 7pm...
time ni memang dah ramai...sampai owner kedai bukak khemah kat luar kedai...
makanan kat sini sedap...tapi sini ada 1 jenis ja...mendy...
kalau p tempat lain ada mendy...kabsah n hanith...
tapi tak boleh lawan saba cyberjaya la...
itu memang da best in da world...
memang terbaekkk...tak payah p arab dah...semua ada kat situ...
aku dok teringat teh tarik sedap kat saba ni...
nak kena p repeat lagi ni...
pic gugel...aku tak sempat snap


menu

minuman

ni nasi yang aku order....
nasi 1 talam ayam seekor
set ni rm35
boleh makan 4 orang
mix grill
kebab/shish tawouk (ayam + daging)
yang ni masyallah sedap gila kot...
rm20

ayaq biasa ja order...
teh o ais
kopi panas
kopi ais
lemon ais
ais kosong

overall...ok la masakan dia 4/5..cumanya ada 1 jenis ja nasi arab dia...
deko dlm kedai aku tak ambik pon...
pic gugel ja ni...kalau nak makan dekat meja pon boleh...
nak bersila pon boleh

 pic gugel


ok kepada sesiapa yang nak mencuba boleh ambil no tel ini untuk pertanyaan atau tempahan

013-4848021







BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

No comments:

Post a Comment