Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 7 August 2013

Best Buku ni


Assalammualaikum



sapa penah baca buku ni?
best la..
kisah penulis ni sendiri mengenai rezeki...
pengalaman sendiri macam mana nak menjemput rezeki...
1'st aku tengok buku ni terus tergerak hati nak beli...
memang aku akui...aku kurang berminat membaca ni...apatah lagi novel-novel ni...
egggrrrrr i x minat u...
tapi buku ni lain....
dia ajar kita zikir harian yang kita perlu amalkan...
insyaallah bekesan...
nak-nak aku sekarang ni buat bisnes shaklee...
sedikit sebanyak memang membantu dalam menjemput rezeki ni...
aku tak baca habis lagi buku ni...
nanti bila dah habis aku review k...
aku beli buku ni rm18..
kalau sapa nak boleh aku tolong belikan...
kita kumpul banyak-banyak dulu...
bila dah ramai order baru aku p beli...senang...



BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR


No comments:

Post a Comment