Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 7 August 2013

Akhirnya....Keputusan telah dibuat

Assalammualaikum
akhirnyaaa.....
keputusan telah di buat....
ramai yang terkejut aku buat keputusan mendadak ni...
semua tak percaya...dok tanya betoi ka ni?
memang aku tak heboh-heboh...time bagi surat baru aku gitau kat depa...
masa bagi dekat bos pon aku letak dekat atas meja dia ja...sebab aritu dia mc...
esoknya aku cuti plak...
memang tak jumpa dengan bos lagi....
aku rasa lega lepas bagi surat tu...
rasa lapang dada...
so sekarang ni aku nak tumpukan 100% pada family dan bisnes aku...
aku berjanji akan buat bersungguh-sungguh dengan bisnes aku...takmau main-main dah...
thanks dekat en somi sebab sanggup nak tanggung segala hutang piutang aku lepas berenti ni...hahhaah
hutang ptptn ngan keta ja pon...hahhaha
doakan aku berjaya dengan bisnes aku k...
sesiapa nak try product shaklee...boleh roger aku k...
aku sedia bg yang terbaeeekkk punya....
peacee!!!!



BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR



2 comments:

  1. OMG.....!!!!!!! dh nekad ka nih????? hukhukhuk.....ceedeeeyyyyynyaaaaaa.....(T_T)

    ReplyDelete
  2. a,ah....sabtu ni last shila....

    ReplyDelete