Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 12 August 2013

Cerita Raya 2013

Assalammualaikum...
huaaaarrgghhh....aku dah start keja rini....mengantok semua ada...
cemana uooolllssss??raya best x?
aku???
tak berapa best sangat sebab en somi tak balik raya sebab kena keja....
so mood raya dah kelauttt....
gambar raya pon tak ambik sangat...sedih kan...huhuhu
aku masa malam raya...kena demam woooo...
demam sakit urat...gila punya sakit badan...
malam tu dah la ada buat makan-makan...takbir...
ada kambeng golek apa semua...
last-last aku yang tergolek dalam bilik....
aisyah pon malam tu buat perangai....asik menangis ja keja dia...
mungkin teringat ayah dia kot...yela semua ada ayah kan...dia sorang takda...teringat la tu..
tengah malam aku bangun...gagah buat keja...kemas rumah apa yang patot...
sebab aku tak boleh tengok dapur berselerak...aku sakit mana kalau tengok...
pukul 2 jugak la aku tidoq....
esok pagi raya dah gerak p kg sebelah mak dekat baling...
lepas settle suma tu....semua p antaq balik umh mertua...
esok tuu pulak p beraya dekat bagan serai...
aku ingatkan dekat nak p bagan serai....rupanya jauh gila kot....
dengan jam ya rabbi...keta banyak....
balik malam tu ada celebrate besday in advance...3 orang sekali....sebab sama bulan...
kakak fatin...aku ngan biras aku...
esoknya aku balik jitra...in law aku p antaq....
tapi sebelum tu singgah umh biras aku dulu pekena laksa....hheheeh sedap..

sambut besday makan dominos ja...
kedai kek tutup sebab raya kan..

 aisyah dengan wan kesayangan dia...
masa ni p beraya dekat rumah kawan ayah di taman uda..


BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR




No comments:

Post a Comment