Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 24 October 2012

selamat hari raya aidiladha

esokk aku start cuti...
belog pon cuti sampai ari ahad ni...
so jumpa balik hari isnin..
aku kalau dengan family jangan harap la nak update belog bagai suma..
spend masa tok family..
dah la kami tak selalu jumpa..
untuk pengetahuan semua..aku skrg wife weekend/month..
tgk la sapa free balik nilai atau laki aku balik sini..
laki tak dapat tukar lagi balik sini..
harap taun depan dapat berita yang baik..
amin...amin...amin...

malam ni aku ngan ank aku fly g nilai..
harap2 ada la tiket...
jangan standby sudah la..
teriak x berlagu aku nanti...hahahah

di kesempatan ini, aku ingin memohon ribuan kemaafan sekiranya ada terbuat salah dan sebagainya..
( puii...mcm ada org baca belog ni...ada mak kesah...hahahah )



SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
 
Ikhlas dari Kami Sekeluarga
 
Tengku's Family
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment