Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 31 October 2012

Konvensyen ICC MPC Peringkat Kebangsaan, KLCC

Event ni dah lama dah.. 16-17hb aritu..
dok terperam dalam draf ni..
baru nak cerita..dah basi dah pon..
perdulik apa aku..nak jugak cita...hahhaha

Event ni untuk company aku..
team aku ada 6 org.. 2org tech.. sorang technical assistant.. sorang sparepart...sorang service advisor dan sorang lagi tu aku ler warranty assistant..
Event ni untuk tgk company ada wat projek rekacipta untuk kegunaan company masing2..
banyak company yang join..ada sektor awam..swasta dan perkilangan..
so team aku ni mewakili Proton Edar satu malaysia untuk berentap dengan company lain..
kira power jugak la team kami ni...hahahah perasan...

Proton Edar hantar wakil 2 team...team aku ( pusat servis alor setar ) dan team sepang ( pusat servis sepang )..
pernilaian untuk masuk ke peringkat ni bukak company aku yang pilih taw...
pihak MPC sendiri yang pilih...
so dengan bangganya dapat jugak terpilih sampai ke peringkat ni walaupon ada dugaan..
biasa la ada berkumpulan...ada yang tak sependapat la..macam-macam la..
tapi berjaya harungi jugak..
syabas team SAGA2..

Kalau menang peringkat ni dia akan bagi bintang serta sijil penyertaan..
ada 1 bintang...2 bintang dan 3 bintang...
kalau dapat 3 bintang kira power la...
so team kami dapat 3 bintangggggggggggg la...
masa umum tu macam aku nak lompat atas meja makan tu...
memang syok abis la..
ye la boleh potong company2 lain...hahahhaha

bila join event2 camni rasa best sangat..
ye la boleh ambil pengalaman..
pastu berasa bangga sebab p mana pon jumpa orang...suma org tanya..

"ni team proton edar ker"
 
bangga siot!!!!...kembang la sat...hahahah
ok laa...aku takmau cakap banyak...
kita tgk gambaq je la no...

k peace!!












 

No comments:

Post a Comment