Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 30 October 2012

Restoran Bondi Melati, Nilai N9

Aritu masa aku balik nilai, Mr hubby bawak aku p makan dekat restoran indon..
dalam kepala otak aku dok ingat ayam penyet ja...
aku mmg suka makan ayam penyet..
nak-nak kalau sambal dia yang super duper pedas tapi sedap tu..
restoran ni dekat dengan Inti College Nilai..
sini mmg ramai student yang p makan..
kedai dia tutup lewat jugak tak silap aku sebab time aku sampai masa tu dah kul 11mlm..

malam 1'st day aku masa aku sampai aritu aku ode nasi ayam bakar..
Mr.hubby makan sama jugak cuma amik yang set nasi lebih..
harga not bad la..standard harga la..RM5.00 - RM5.50
sedap gila sambal dia...
sapa yang tak tahan peda mmg takleh makan la..


ni Mr.Hubby punya.. RM5.50
nampak x nasi banyak tu...yang ni set nasi lebih..
yang aku sama jugak cuma nasi kurang sket dari yang ni..





Hari ke-2..pas balik dari kl..
aku p repeat lagi skali p makan kat kedai ni..
sebab nak cuba indomee dia plak..sebb aku tgk semua student kat situ kebanyakkan makan mee tu..



Mr.Hubby punya.. nama dia Nasi Itik Bakar RM6.00
Aku tak rasa pon sebab aku mmg x makan itik..


Ni aku punya..ni nama dia Mee Ayam RM4.00..
rasa dia macam kita makan megi goreng tu..
tp yang ni tambahan dia ada sup n sambal belacan..



 
Overall makanan kat sini sedap..
yang aku suka sup, ayam bakar dan opkos la sambal dia...sedappppppppppppppp!!
thumb up!! la..
nanti kalau balik nilai lagi kompom akan p repeat lagi..


ok sesiapa yang nak p try tu leh ambik address ni

Restoran Bondi Melati
No 636 Jalan Melati 23
Nilai
H/P No : 0173336585 / 0179923215



1 comment: