Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 24 October 2012

Mohon Pertolongan...

bln 12 ni ada family vacation..
nak pergi sabah...wehuuuu...
ceh pergi sabah pon nak habaq...lain la kalau p obesi..
ala lek lu...buat permulaan kita g yang dekat2 dulu...
pasni baru g obersi..
ala setaun sekali dapat tiket free MAS bagi..
tiket laki aku dah dapat dah...tunggu nak p ja la ni..
apa lagi wat planning la..
aku dah try wat research pasal sabah ni..
nak dok hotel mana...transport..tempat yang best2..
skrg ni yang dalam planning nak g opkos la kan KK..
pastu nak g Kundasang...kaki bukit Gunung Kinabalu..
kat sana ala2 macam kat newzealand..
waaa...best2 ( berangan sat aku...hahahah )

yang masalah aku skrg ni...aku tgh mencari hotel dkt KK n Kundasang..
nak hotel atau apartment..sebb g ramai kan..
nak yang harga jangan la mahal sangat...nak harga yang berpatutan saja..
ala kita nak p travel ni biaq habis duit kat shoping ngan makan ja...
bilik hotel tu wat beda nak tidoq ja..toi dak???
satu lagi nak cari transport yang harga berpatutan jugak..
aku ada wat research ada yang harga owh mak aiiii...mahal nak mam...

mohon kepada sesiapa yang ada pengalaman g bercuti di sabah..
boleh la emel dekat aku harga hotel/apartment dan transport..( contact no sekali )

ok thanks uolllss..


 
 
 
cantik kan??
 
 
ni pon cantik jugak...
 
 
ni resort dekat kundasang...lawa gila..
harga dia telan ayaq liuq jugak la...gluppp...
 
 
lawaaaaanya....x sabaq nak p...

No comments:

Post a Comment