Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Wednesday 24 October 2012

Lunch tadi..

tadi lunch p makan dekat shahab perdana...
sapa org kedah taw la shahab perdana dekat mana..
ada orang belanja...
cepat saja cakap ok...hahaha
padahal aku dah kenyang br pas makan nasi..hehehe...
semoga rezeki ustaz bertambah beribu-ribu lemon...amin...
aku tak makan pon bihun sup sedap tu...sebb dah kenyang...
kalau x aku belasah ja..
ni mai sini aku nak recommend bihun sup sedap..
memang sedap gilaaa...
aku hari2 p makan..
tak penah jemu...hahhaha



ni kedai dia dekat shahab perdana
 
 
 
aku makan laichikang yang super duper sedap nak mam...
rugi sapa x try..
bahan bayak plak tu dalam laichikang dia..
kedai dia sederet dengan bihun sup sedap ni..
 
 
 
RM 2.50 je..
 
 

see!! banyak bahan dia kan..
laici tu king saiz punyaa...
sedappp!!
 
 
 
otw balik opis aku p tapau rojak plak
aku ni kan kaki makan..
pantang dapat benda yang sedap ja...
asik dok ulang p beli la..
rojak ni pon sedap jugak...
dekat shahab perdana..
dia naik lori kaler putih dekat dengan selekoh nak masuk tempat bas berhenti2..
 
 
 
RM 2.00 je
 
 
 
ok la..
nak sambung wat keja..
esok dah start cuti...yahuuuu...
balik nilai..
laki aku tak dapat cuti raya ni..
so kami 3 beranak raya dekat nilai..sob...sob..
 
k bye..peace!!
 
 
 

 

 

No comments:

Post a Comment