Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Friday 26 April 2013

Terapi Ion Elektronik : Day 1

 
AWASSS...ENTRI INI UNTUK MEREKA YANG BOLEH TAHAN SAHAJA..
KALAU TENGAH MAKAN JANGAN TENGOK!!!
 
  
Assalammualaikum...
 
semalam aku baru cuba p wat ion terapi ni..4 orang geng-geng opis yang p..
ni semua gara-gara terpengaruh dengan opismate ler nih...
saja ja nak try buat...nak tau sejauh mana toksin dalam badan kita ni...
memang kita nampak sihat di luaran...tapi dalaman sapa yang tau kan...
hasil yang aku dapat memang terkejut la..
ayaq yang keluaq tu jadi kaler hitam...
tu menandakan badan banyak toksin dan ada banyak kolestrol...
patot la selama ni aku dok diet susah sangat nak turun...
memang best la buat ni..rasa cam nak beli benda alah tu ja nak letak kat umah...hehheh
kalau buat 10 kali treatment dapat FREE 2 kali treatment..
aku memang nak buat direct untuk 12 kali ni...
nak tengok perubahan warna ayaq yang keluaq...
kandungan toksin dalam badan...
ikotkan harini nak p plak...tapi jumaat...tutup..
so sambung esok...pas keja p trus...
rupa-rupanya...esok ramai yang nak join...
bagus-bagus...lagi ramai lagi best...sebab leh sembang-sembang...hahahahah
result yang aku dapat 1'st day...tidoq malam lena sungguh walaupon aku tidoq lambat...bangun esoknya cergas ja...pastu perut rasa cam kempis sket...peewwwww....yang ni aku lagi suka...
so tunggu aku update journey aku pasal terapi ion elektrik ni...
 
seee...berkeladak ja kan...warna hitam...
setiap orang lain tau warna ayaq ni...
depand pada badan masing-masing..
 
terpaksa sensor kaki tu sket..hehehehe
rasanya kalau letak ikan pon mati kan...hahahahah
 
 
 

No comments:

Post a Comment