Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 12 November 2012

Projek Baking : MengCrepe tengah malam buta..

skrg ni p mana2 suma org dok sebut crepe durian...crepe durian..
di sebabkan ramai yang dok kata sedap..
aku nak try la nak buat...
buat boleh banyak sket..
daripada beli 5 ketui rm10..maheii jugak kan??hehe

resepi ni tak susah mana pon..
bahan2 pon mudah dapat..
resepi dia aku amik kat blog ni Resepi Durian Crepe + Tutorial
aku suka tgk resepi kat blog ni...besttttt!!

1'st aku buat crepe tu agak mencabar jugak la sebab terkoyak pastu tebal sangat...
2 keping jugak la selamat dalam tong sampah..hahaha tak amatur lagi...
pastu dugaan plak...aku silap beli wipping cream...
cis cemana leh silap ni...
tapi takpa leh guna lagi cream tu...

dalam resepi tu banyak aku derhaka...hahhaah
aku olah sket...
aku tak guna durian...aku guna jagung...
sedap jugak guna jagung...
aku tak suka durian lagipon masa nak beli durian takda lagi stok durian..

aku buat crepe ni time pukul 10mlm..
siap dalam pkl 11mlm..
last2 masa dah pandai dah buat...cepat je abis nak crepe...hahahah

takpa pasni aku nak try wat lain..
nak try jugak guna durian walaupun aku tak suka durian...hahahah
nak tengok rupaaaaa crepe aku tu???

jeng...jeng....
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
mana ni oiiiii!!!
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
|
 
mempersembahkan
 
|
 
 
|
 
 
|
 
 
 
|
 
 
 
|
 
 
|
 
 
 
|
 
 
 
|
 
 
 
 
HOMEMADE CREPE JAGUNG
 
p/s : b nanti jangan lupa beli oven taw..nak baking time balik nilai nanti...hehehe
 

No comments:

Post a Comment