Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 6 November 2012

Bzbody sungguh laaaaaa....

dah lama dah aku dok perati org2 kita ni..
tak penah nak senang dengan orang lain...
mesti nak bz body punya..

situasi 1
contohnya macam baru kawen..
orang sibuk dok tanya dah ada isi ka belom..
bila dah tak pegnen lagi mula la nak kata tak subur la apa la..
sibuk la suggest ubat ni la tu la..
suruh p mengurut la..
pelik aku taw...
ellow..semua tu ANUGERAH allah okey...
DIA yang tentukan perjalanan hidup kita ni..
so berserah dan redha je la..
satu masa akan ada jugak rezeki..
situasi ni terjadi dekat dak opis aku....sian aku tgk dia..
kalau kena kat aku pon aku hangin jugak..
org asik dok bertanya ja..
abg aku 5taun baru nak dpt anak...5TAHUN hokey!!!!..
macam2 dah usaha..benda apa yang takwat...suma dah..
tapi itu yang dah tertulis..terima jala..
skrg ank dah 2 org...selang setahun...
kan rezeki namanya tu kan..

so kepada yang mengalami keadaan camni..
bo layan ja orang yang bz body yang suka nak jaga kain org..
wat bodo jer...
mintak doa bebanyak...insyallah ada rezekinya..


situasi 2
bila dah kawen ada anak...sibuk la tanya bila nak tambah plak..
eh suka ati aku la nak tambah bila pon...
setiap org mesti ada planning dia kan..
hangin ja taw...
suka sangat nak bzbody tu apa hal...

org2 mcmni aku wat bo layan jer...
kalau org tanya bila nak tambah anak dah besaq dah ni...
aku jawab ok esok aku tambah...
eee...geram aku taw...

aku tak tuju kepada sesiapa..
ini untuk peringatan dan pengajaran kepada org yang suka bz body...hahahahahahah

siapa makan cili dia terasa pedasnya...hahahahaha



bagi penumbuk sebiji baru tawwwww...hahahah






No comments:

Post a Comment