Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Tuesday 6 November 2012

Nyaris-nyaris xcident

ceritanya begini..
kejadian berlaku pagi tadi otw nak g opis..
biasa la kalau pukul 7.45pg semua org pakat race nak sampai opis..
takot punch card merah la katakan...hahhaha
mcm aku kluaq umah awal 7.15pg...
still jugak sampai lewat kat opis dalam 7.50pg camtu la..
maklom la umh jauh... 1/2jam juga nak sampai opis..

sampai dekat jalan suka menanti...
aku dengan dok fokus bwk keta sambil dok dengaq hotfm..
dah la hot chat pagi tadi lawak nak mampuih...hahahah...
tetiba ja tgk keta depan aku dah langgaq kucing...
kucing weyh.....aku dah la pencinta haiwan...
kesian kat kucing tu...

sampai kat kereta aku aku p ngelak sambil terjerittttt dalam keta...
ye la terkejut berukkkkk weyh...
aku ter langgaq jugak kucing tu tapi kena bahagian kaki dia...
rasanya kucing tu pon dah arwah dah kot...
masa aku ngelak dari terlanggaq kucing tu...
ada motor dok follow belakang aku...
nasib baik la dia pon mengelak...
kalau x motor tu dah jatuh dalam sawah...
tak pasal2 plak kan...
truih jadi blur...sebb terkejut...
nasib baik la tuhan pelihara lagi..
tak terjadi benda yang bukan2...
nahuzubillah...



dulu kucing aku camni la...
nama dia abu..
dah mati sebab sakit tua..
owh abu...i miss u so much... sob...sob..

No comments:

Post a Comment