Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 22 November 2012

JJCM : Lynda Ikan Bakar, Kuala Perlis

cerita ni minggu lepas lagi...
hari ni baru nak cita...puuuiii...
apa nak buat penyakit M ada dalam diri ni...
so dia jadi M.A.L.A.S la...hahhhaha
so ari ni ni jadi rajin sket sebab esok dah jumaat...
hah apakahhhh???
apa kaitan ngan esok plak....hahahhahah
sebab nak rest day dah...hahahhah
dasar femalassssss!!!!hahahhahah..

akak aku yang ajak nak p open table kat kuala perlis ni...
kebetulan dia balik bercuti anak-beranak...
so aku apa lagi laju ja la kalau ada org nak belanja..hahah

so aku nak review sket makanan dia...
servis lambat...nak kata org ramai tak la sangat...
tapi aku heran cemana leh lambat sampai makanan..
totally out...harap kat ketam ja masakan dia sedap...
yang lain suma x sedap...
ikan bakar plak kena ikan keras dan liat..
udang so so ja...
tomyam lagi out..manis sangat...
sambal belacan dia superrbbbbb!!! yang ni memang sedap...terangkat...
sotong celup tepung so so jugak...dah makan nasi dah nak habis dah baru nak sampai sotong tu..
tanya waiter baru nak goreng...apakahhhh?????
nyesal p makan malam tu...
dah la mai dari jauh...
punah harapan....

TOTAL SEMUA : RM108.00 + ayaq

ok la kan...tak mahal sangat...
harga berbaloi la...
aku dok ingat mesti kena dekat RM150++


 
 
 

 
arghhhh!!! terliuqqq x
tak?hehe
 
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment