Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 16 May 2013

Sedihnya Hati Ini


Assalammualaikum..
harini sampai opis lambat...
sampai kena pesan dekat opismate suruh punch card..
ni gara-gara aisyah bangun pagi awai...
dia kalau bangun pagi awai memang dia nak ikut...
nangis semahu-mahunya nak ikot...
aku pon bawak la dia masuk dalam kereta..
sekali dia takmau turun...time tu dah pukul 7.30pagi dah..
memang lewat sangat dah...
maunya satg aku p opis pederaih keta macam F1..
pujuk punya pujuk tak jalan jugak...
last skali bawak pusing seround taman...
sampai umah still lagi tak mau turun...aishhhh
aku dah menahan sebak di dada ni dah...
ye la tak sampai hati nak tinggai dia camtu...
masa untuk dia kurang...
Aisyah..
maapkan mama na..bukan niat mama nak bagi aisyah sedu sedan pagi hari..
dah tak lama dah mama nak p keja and kena tinggai aisyah..
lagi 5-6 bulan lagi mama nak keja...
pasni mama dah tak keja dah...dah boleh p duduk ngan ayah dah..
bestnyaa....mama plak yang tak sabaq..
sabaq na sayang...
otw mai keja tadi bergenang jugak ayaq mata ni teringat ke aisyah..
memang dia merajuk ngan aku..
lepas salam peluk cium apa suma...selalunya dia akan bye2 aku..ni tak masuk rumah terus dan tak pandang lansung aku...
owhhh lagi aku sebak...memang dia merajuk dengan aku....
waaaaaaa.....sedihhhhnyaaaaa....
ayahhh tolongggg mama... :(
nyawa ayah & mama...
we lurve u sayang...

aishhh...rasa cam nak balik rumah sekarang je..nak p peluk-peluk dak bambam ni...


BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR


No comments:

Post a Comment