Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 23 May 2013

MC lagi


Assalammualaikum

bersiaran dari rumah lagi...semalam aku mc..sebab p cabut gigi...
dapat la mc sampai hari ni...
best..esok dah start cuti...balik nilaiiiii...yahooo...bestnya...
sakit wohhh cabut gigi semalam..bayangkan gigi gaham atas bawah...
aku ni jeneh penakut nak cabut gigi...tapi dah terpaksa memang kena p serah diri la...
sekarang ni still lagi bleading..tapi dah tak banyak dah...
tapi aku tak boleh nak makan lagi..
nak bukak mulut luas-luas pon tak boleh lagi..
bayangkan dari pagi semalam hingga sekarang aku lom makan apa-apa pon...just minum ayaq ja...
sakit ya amat..try timbang semalam...cayalah...2kg lost...hahhaha dari 75kg-73kg..
kalau camni aku pon nak...p cabut gigi hari-hari...hahhahaha




BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

No comments:

Post a Comment