Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Thursday 16 May 2013

Al Fatihah Untuk Arwah Adik Aqil Hamzah

Assalammualaikum
Semalam aku baca dari link INI..
Tak sanggup aku nak baca sampai habis...
memang sedih sangat-sangat...
aku tak bayangkan macamana perasaan parent arwah adik aqil ni..
macamana depa hadapi semua ni...
kalau semua ni di tempat aku...tak dapat aku bayang kan...mesti dah jadi gila dah...
sesiapa yang menjadi seorang ibu ni...akan berasa tersentuh sampai dalam dada ni...
naluri keibuan ni lain sket...
kalau anak gigit nyamuk pon dah susah hati...inikan pula sampai sakit macamni...
argghhhh....aku tak dapat nak teruskan menaip...
mata dah mula bergenang ayaq mata...
dada ni sakit sebab tahan sebak...
tak tau nak cakap cemana perasaan sekarang ni...
kang aku nangis kang orang opis aku tanya plak...so cover nangis dalam hati...
kepada kedua ibu bapa arwah aqil hamzah...
bertabah lah setiap ujian yang diterima..
setiap yang berlaku ada hikmah disebaliknya...
be strong...kuatkan semangat..
AL FATIHAH UNTUK ARWAH ADIK AQIL HAMZAH
Syurga buat mu sayang..
*teringat dekat arwah anak kakak aku..kembar 3 tapi meninggal seorang..kalau dia ada sekarang dah umur 5 tahun..
Al Fatihah Buat Arwah Irdina Nadirah Binti Hairul Azman


BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

No comments:

Post a Comment