Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Saturday 2 March 2013

Sudah Sampai..

Assalamualaikum..

dah lama aku tak membebel kat sini...
kerja banyak kat opis...
tak sempat nak update entri-entri ni...
hari khamis aritu aku ada beli barang on9...
gila punya cepat servis dia...
hari ni ode...esok sampai...
pantas sekali...

aku beli bengkung 4 step shape ngan slimming patch
 

aku kalau barang untuk kurus ni aku terlalu obes sket...
pantang tengok....hahhahaha
yela badan besaq tong...nak try la kot-kot boleh kurus...hahahha perasan...
aku dah try memacam dah produk-produk yang pemes skarang ni suma ada...
sebut ja...suma aku penah telan...
tapi tak menjadi jugak...hukhuhukkkkk....

aku jadi macam ni sebab telinga aku ni dah bernanah sebab orang dok kutuk aku...
untuk makluman semua...aku tak mintak aku jadi gemuk macamni...
nak buat macamana memang dah tertulis aku gemuk lepas beranak...
bukan aku tak penah cuba untuk kuruskan badan...macam-macam aku cuba...tapi tak penah dapat keputusan yang memuaskan...
aku sedihhhh...sedih sesangat...sampai aku merasakan kurang keyakinan kat diri aku ni...
aku sampai takut nak kluaq umah nak berjumpa dengan orang...
rasa macam nak dok dalam gua...bila dah kurus baru boleh kluaq...
macam tu sekali la perasaan aku...
tapi manusia mulut longkang ni selagi depa tak sampai ke batu 2....selagi tu la dok KUTUK.....KUTUK....KUTUK....sampai puassss....
mungkin kot makanan depa hari-hari...kalau tak kutuk sehari tak kenyang la kot...
tapi bagus jugak kutuk....kutuk bebanyak....aku dapat pahala.....hahahahhaha....

aku penah tanya mr hubby..gemuk sangat ka aku ni...(tapi hakikatnya memang aku gemuk....hahhahahah)
dia kata taklah...ok apa...bagi dia...dia tak kisah pon....
biaq p la orang nak kata pon...wat bodo jaaaaaa......
aku selalunya wat bodo ja kalau orang kata kat aku....
tapi kalau setan mai jadi tanduk 2 atas pala ni...memang kesah jugakkkkkkkkkkkkk....hahhahahaha

panjang lebaq plak aku tersasul...hahahahha
nak p cita yang lain...dah kluaq entri yang kurang sihat...hahhahaah
balik pada tajuk....
aku nak tgk berkesan dak produk aku pakai ni....
kalau ok aku share dekat ampa suma yer...


yang ni ikut suka nak pelekat kat mana yang ada banyak lemak yang ketegaq...



nanti aku buat review...
bagi aku masa sebulan untuk tengok perubahan ni.....

so bermula SEKARANG....GET SET GO!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment