Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Friday 15 March 2013

Detik 13.03.2013

Waahhhhhhhhhhhhh....
tajuk cam gempak je kan....
memang gempak pong....
sepanjang hidup aku bekerja dekat proton ni...mana ada lagi la aku p mengadap General Manager...
ceritanyanya macamni....
kes ni dah lama dah...
berkaitan dengan vendor yang dok supply part warranty...
so terjadi satu kes mengatakan branch aku tak hantar barang dekat depa...
padahal aku dah hantar semua dah...
lagipon aku dah ada bukti docket apa suma...
so nak wat taik dengan aku silap banyak la yer pihak vendor...
so dari kes ni aku fight la...
bos aku dekat hq pon sokong aku dan suruh buat report...
aku pon siapkan slaid apa bala semua...send la dekat hq...
hq pulak hantaq report aku tu ke General Manager ni la...
so rabu aritu 13.03.2013 depa panggey meeting dekat Proton Shah Alam..
aku mengangkut sekali la aisyah...
meeting sejam ja...tapi dapat cuti 3 hari...best2 company bagi...
apa lagi kalau balik kl ambik kesempatan la  balik nilaiiiiiiiiiiiiii....hahahahahah
so far masa meeting tu ok...
semua berpihak pada aku la...
alhamdullillah...syukur...aku pon takot jugak sebenarnya...
ye la...aku ni admin biasa ja....nak kena p jumpa GM...bukan level aku kot...
takpa sekurang-kurangnya aku dapat pengalaman dan satu pembelajaran yang baru...
lain la kalau ada orang yang tak mau mencuba...

 botol mineral yang sangat comeyyyy
 
meeting ikot turn...
masa aku p sana ada 1 dealer yang p jugak..same case cam aku...
time ni turn aku dah abis.....so kena tunggu dalam bilik GM...
meeting dalam meeting room bukan dalam bilik ni...

2 comments:

  1. oooo.......ada case upanya ingtkn dh nek pgkat p sn...hoho

    ReplyDelete
  2. hahahaha...nek pangkat no...takdak maknanyaaaa....hahahha

    ReplyDelete