Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Saturday 16 March 2013

Bila Anak Mama & Ayah Tak Sihat

Assalammualaikum..

si aisyah demam dah 3 hari...tapi on off... on off..
siang ok...malam ja cam panas-panas sket kepala dia...
masa demam tu aku dok dekat subang jaya..umah maksu mr.hubby..
ikotkan hati memang takmau p dah meeting dekat proton tu...
tapi tanggungjawab aku perlu di selesaikan...aku terpaksa pegi jugak...
lagipon sejam ja meeting tu...
pas balik dari kl...kat sini pon panas on off jugak..
so aku amik keputusan bawak ja la dia ke hospital...
lagipon aku tengok tanda-tanda dia selsema dah ada...
so pas jumpa doc semalam...doc cakap kena nab..
sebab nak clearkan selsema dia...
dah lama aisyah tak kena demam ni...
kali ni tak takot sangat sebab bukan demam kuat pon...
pas amik nab...aku mintak buat suction...untuk clearkan hingus dia...
so alhamdullillah...sihat je dia hari ni...


mama paksa suruh buat peace...hehehe

tangan yang tak reti buat peace...heheheh

kusyuk anak mama ni...
ada hari dia nak pakai camni...
kalau tak...corong tu dia pegang je...tak masukkan getah biru tu..

bekalan ubat yang kena makan..
antibiotik - 5 hari jer...lepas 5hari kena buang
ubat demam
ubat selsema/alegik
ubat batuk/kahak ( bricanyl )
ubat batuk/kahak ( ventolyn )
 
* susah hati kalau anak demam atau sakit kan....
 
*ayah dekat sana jangan risau...anakmu sihat sejahtera seperti sedia kala..hehhe

No comments:

Post a Comment