Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 9 September 2013

Supriseeee!!!!



Assalammualaikum...

4/9/2013 (Rabu) besday en.somi...
aku dok pikir nak bagi apa la dekat dia....
maklum la sekarang dah tak keja...nak beli hadiah mahal-mahal mana ada modal dah kan...hahahha
so buat suprise masak la dengan penuh kasih sayang...
sehari sebelum tu dah beli dah dagin dekat tesco...
beli daging dari austalia punya....rm19++ kot....
ada 2 ketui dalam tu...
memula cari yang dah merinate...tapi nan hadooo...
so buat sendiri la dia punya gravy...
tapi beli yang instant tapi balik olah tambah apa yang patot...
pagi tu kluar p beli kek....
kluar pon tak gitau en.somi...soliiiiiiiiiii
memula p cari dekat king....tp xda yg menarik...
lepas tu zaaasss ke SR...
ambil slide jew....sebab aku tak berapa suka sangat dengan kek..
malam tu dah perap daging dah...
so balik bakar daging....buat dalam magic pan jew...sebab oven takda lagi....hhahhaa
buat blanded stoberi...bebetulan stoberi masa p cameron ada lagi...
nak di jadikan cerita...

aku punya la nak suprise en.somi...
masa en.somi balik dia lagi awai gitau ayah dia kata mama beli kek...hahahhahah
puas aku dok cover...
terlalu jujur nakkkk....nangess....
nak tengok tak apa yang aku masak??????
jap eh...



































TARAAAAAA!!!!





 Simple je celebration kami...
tak payah hover-hover sgt kan...hehehhe
save duit...hhahah
dasar cheapskate...hahhahaha


ucapan untuk en somi..




BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

No comments:

Post a Comment