Mai La Klik Kat Sini Sat!!

Followers

Monday 9 September 2013

Hadiah Besday


Assalammualaikum...

kejap je nak masuk 3series dah...
aku untung sebab masa nak berenti aritu geng-geng office buat farewell sambut besday aku sekali..
yang bestnya aku pilih sendiri kek besday tau....
sedap gilaaaa kek tiramisu dekat King's...

 masa ni terkejut sebab kek ni depa suruh tiup...
bajet biaa-biasa jew...hehehhe
 muka poyo ja kan aku??/
hahahhaah

masa ni malu oiiii....
ramai gila depan aku....
siap suruh tiup lagi....
dah tua-tua ni pon ada lagi tiup-tiup lilin...hehhehehe

 sedap kek ni...rasa cam makan kek aiskerim..
rasa pahit-pahit serbuk koko...sedap tau...
sebiji ni tak silap dalam rm43++
masa beli ni ada diskaun tinggal rm33 jew

en somi bagi adiah apa?????




































 aku dapat ni ler....
hand blander jenama philips...
best guna benda alah ni....
memudahkan semua kerja rumah...
mudah dan pantas....
rugi sapa tak beli...hehhhe

tq en somi...muahx...hehheh



BAKER & SURPRISE DELIVERY JITRA / ALOR SETAR

No comments:

Post a Comment